Оголошується конкурс на посаду директора
Оголошується конкурс на посаду директора
Баштанського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Баштанської міської ради Баштанського району Миколаївської області
1. Умови призначення
Директор школи призначається на посаду відповідно до Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Баштанської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 30 липня 2020 року №13.
Призначення на посаду відбувається на конкурсних засадах строком на шість років (на два роки – для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше).
2. Кваліфікаційні вимоги
Керівником школи може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
3. Подання документів
Прийом заяв та документів здійснюється упродовж 30 днів з дня оприлюднення оголошення конкурсу за адресою: м. Баштанка, вул. Полтавська,41/1, тел. 2-70-47.
Кандидати на вакантну посаду подають на ім'я начальника відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради заяву про включення їх до загального списку кандидатів на зайняття відповідної посади.
До заяви кандидат додає такі документи:
1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
2) автобіографію та /або резюме ( за вибором учасника конкурсу);
3) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
4) копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід'ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
5) документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
6) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
7) довідку про відсутність судимості;
8) довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
8) мотиваційний лист, складений у довільній форми.
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Копії документів подаються при пред’явленні оригіналів. У разі, якщо кандидат на посаду керівника перебуває у трудових відносинах з іншим підприємством дозволяється подавати копію трудової книжки, завіреної кадровою службою за місцем роботи без пред’явлення оригіналу.
Відділ освіти, молоді та спорту
виконавчого комітету Баштанської міської ради
Питання на конкурс:
- Повноваження місцевих державних адміністрацій.
- Конституційне право на працю.
- Основні розділи Конституції України.
- Повноваження територіальних громад за Конституцією України.
- Державний бюджет України.
- Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України.
- Порядок подання законопроекту про внесення змін до Конституції України.
- Призначення, склад та введення в дію рішень Ради національної безпеки і оборони України.
- Форма правління в Україні.
- Об'єкти права власності Українського народу.
- Повноваження Верховної Ради України.
- Конституційне право на освіту.
- Конституційне право на соціальний захист.
- Конституційне право на охорону здоров'я.
- Найважливіші функції держави.
- Поняття служби в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування і посади за Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування”.
- Основні напрями державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування.
- Право на службу в органах місцевого самоврядування.
- Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування.
- Присяга посадових осіб місцевого самоврядування.
- Основні обов”язки посадових осіб місцевого самоврядування.
- Відповідальність посадової особи місцевого самоврядування.
- Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.
- Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування.
- Обмеження, пов”язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування.
- Основні права посадових осіб місцевого самоврядування.
- Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування.
- Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування.
- Класифікація посад та ранги в органах місцевого самоврядування.
- Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування.
- Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації.
- Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків.
- Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.
- Спеціальна перевірка.
- Повноваження національного агенства з питань запобігання корупції.
- Вимоги до поведінки осіб.
- Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб.
- Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів.
- Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції.
- Відповідальність за корупційні або повязані з корупцією правопорушення.
- Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції.
- Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав.
- Контроль за діяльністю Національного агентства з питань запобігання корупції.
- Суб’єкти, на яких поширюються дія Закону України «Про запобігання корупції».
- Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
- За якої умови юридична особа має статус закладу освіти?
- У який спосіб забезпечується доступність інформації, відтвореної в документі про освіту, для особи з порушенням зору?
- Хто укладає строковий трудовий договір ( контракт ) з обраним (призначеним ) керівником закладу освіти?
- Що входить до системи освіти?
- У який спосіб педагогічна (Вчена) рада закладу освіти забезпечує організацію підвищення кваліфікації педагогічних (науково - педагогічних) працівників?
- Що містить освітня програма?
- Кому засновник або уповноважений ним орган (особа) може делегувати окремі свої повноваження?
- Хто представляє заклад освіти у відносинах із державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами?
- Що включає в себе робочий час педагогічного працівника?
- Що визначає стандарт освіти?
- У якому випадку зараховується проходження атестації педагогічним працівником (без проведення самої процедури атестації)?
- Що лежить в основі формули, згідно з якою визначається порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами?
- Які функції виконує Єдина державна електронна база з питань освіти (ЄДЕБО)?
- Якими є вимогами до опорного закладу освіти?
- Що належить до прав суб’єктів громадського нагляду (контроль?)
- В яких випадках підлягає переоформлення ліцензія закладу загальної середньої освіти?
- Якою є тривалість здобуття профільної середньої освіти?
- Що належить до системи загальної середньої освіти?
- Якою може бути максимальна кількість учнів, які здобувають початкову освіту, у класі державного, комунального закладу освіти?
- Хто виготовляє свідоцтва про початкову , базову середню та повну загальну середню освіту (їх бланки)?
- Який принципів зобов’язані дотримуватися педагогічні працівники у відносинах з учнями та їх батьками?
- Хто здійснює управління закладом загальної середньої освіти?
- Хто затверджує освітню програму, розроблену не на основі типової освітньої програми?
- Який тип закладу забезпечує здобуття базової середньої освіти?
- На що спрямовується не менше 10 відсотків загальної кількості годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника, що оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?
- Яким є розмір педагогічного навантаження асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти?
- Які вимоги встановлено для поділу класу на групи (в державному, комунальному закладі загальної середньої освіти)?
- В який період учень, який не має результатів річного оцінювання та /або атестацію?
- За рахунок яких коштів здійснюється оплата праці вихователів груп подовженого дня в комунальних закладах освіти?
- Ким розглядається питання спроможності закладу освіти забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учня?
Ситуаційні питання:
- Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною.. основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?
- Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий. Дії директора школи?
- Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.
- Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?
- Все почалося в той день, коли Настю, ученицю 5-Б класу, не пустили вранці до школи. В її школі для всіх учнів була введена обов’язкова форма: піджак зеленого кольору. Того ранку Настя піджак не вдягла, бо за день до того дівчинка забруднила його і мама віднесла річ до хімчистки, іншого піджака у дівчинки не було. Настя була прикро вражена, коли черговий при вході не впустив її до школи, посилаючись на наказ директора „без шкільної форми нікого в школу не впускати!”. Засмучена дівчинка вже налаштувалась вертатися додому, як раптом побачила завуча з виховної роботи, Марію Іванівну, яка піднімалася сходами шкільного ґанку.
- Добрий день, Маріє Іванівно, чому мене не впускають до школи? Я вчора забруднила піджак і мама віднесла його до хімчистки, а черговий каже, що без піджака в школу не можна!
- Настю, не вигадуй дурниць і передай мамі, щоб вона частіше ходила на батьківські збори. Тоді б вона знала, що існує наказ, відповідно до якого всі учні повинні ходити до школи тільки в шкільній формі!
Повернувшись додому, Настя ледве встигла застати маму до того, як вона пішла на роботу. Мати вислухала доньку і була вкрай обурена вчинком шкільної адміністрації, після чого прийшла зі скаргою до директора школи.
Що повинен зробити директор школи у такій ситуації?
- Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків . У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня .Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?
- До директора школи звертається молода вчителька і повідомляє, що учень 8 класу на уроці обізвав її нецензурними словами. Як директору правильно вирішити дану ситуацію?
- Територія школи не ізольована від міста. Як результат - на території закладу відпочивають мешканці міста, розпивають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак. Яким чином адміністрація школи може домогтися порядку на території школи?
- Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?
- Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?
- Педагог-організатор школи О.В. повернулася з відпустки із запізненням на два дні і мотивувала це тим, що «неможливо було виїхати з Мелітополя, де вона відпочивала».
За порушення трудової дисципліни їй винесли догану.
Незабаром після цього відбувся міський КВК між командами шкіл, в підготовці до якого О.В. брала найактивнішу участь і команда школи посіла 1 місце.
Проте на педраді, де підбивалися підсумки роботи школи за семестр, О.В. не була навіть згадана в числі учасників підготовки до цього заходу, бо завуч школи викреслила її прізвище з тексту своєї доповіді.
Як правильно вчинити директору у даній ситуації?
- У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?
- Директор школи заходить до класу і бачить на дошці карикатуру на себе. Вона виразна, смішна, об’єктивна. Клас мовчки очікує реакції директора. Що має зробити керівник закладу?
- Учитель В.В. систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча М.М.. Директор школи знає не тільки про погану роботу В.В., але й про те, що М.М. не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з В.В.., фактично заохочує недобросовісність В.В. чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання М.М. (безпосереднього керівника), начебто немає: покараним повинен бути В.В. (підлеглий). Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі В.В. є значна частка вини М.М. Кого ж варто більшою мірою покарати?
- Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок травмує себе, вчителька і медсестра вимушені тримати його, щоб він не причинив в подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора школи з причини фізичного насилля педагогів над його дитиною.