Методи корпоративного навчання у дії!
Ми живемо в інформаційну еру, коли зміст, обсяг і технології опрацювання інформації змінюються та розширюються в геометричній прогресії. Це саме стосується й професійних знань і вмінь педагогічних працівників. Тому ключовою ознакою системи методичної роботи з педагогічними кадрами має бути принцип не «Навички про всяк випадок» (just in case), а принцип «Навички вчасно (за потребою)» (just in time).
Світова практика засвідчує, що для досягнення ефективності, гнучкості та своєчасності найбільш дієвим є корпоративне навчання кадрів. Пріоритетом такого навчання є не отримання великого обсягу «найкращих знань», а набуття актуальних знань, умінь і навичок для підвищення ефективності діяльності будь-якої установи, у нашому випадку - школи. Із цією метою методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради, починаючи із 2018 року проведено ряд семінарів для керівників закладів освіти та їх заступників із питань упровадження корпоративного навчання у освітній процес. Врахувавши досвід методистів Баштанської ОТГ, Миколаївський інститут післядипломної педагогічної освіти запросив Гриненко Т.В., завідувача методичного кабінету та Лещенко І.Б., методиста психологічної служби взяти участь у супервізійному кейс-семінарі «Інноваційні моделі та форми організації корпоративного навчання керівних та педагогічних кадрів в умовах реформування освіти». Тетяна Вікторівна та Інна Борисівна представили метод корпоративного навчання «Метафорична ділова гра» на тему: «Роль командної роботи задля забезпечення високої якості навчання учнів» для методичних служб східного регіону. Учасники гри прийшли до висновку, що «співпраця» - ключове слово нового тисячоліття і саме командна робота є основою співпраці, взаємо та саморозвитку, генерування нових знань, які продукуються за потреби умов для результативного професійного зростання усіх учасників освітнього процесу із метою підвищення якості навчання. Виступ став успішним, завдячуючи командній роботі усього методичного кабінету: завідувача методичного кабінету Тетяни Гриненко, методистів Інни Лещенко, Ірини Левицької, Євгенії Халявки.
Велика подяка за тісну співпрацю та допомогу у підготовці до проведеня семінару нашим надійним партнерам із Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у особі Стойкової Вікторії Володимирівни, заступника директора з науково-педагогічної роботи та Бурлаки Тетяни Юріївни, методиста навчально-методичної лабораторії управління розвитком регіональної освіти.
Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Методисти методичного кабінету прикладають максимум зусиль задля реалізації поставлених цілей підвищення компетенцій педагогів Баштанщини.