Реалізується пілотний проєкт «Почуй мене»
Міністерство соціальної політики планує спростити процес комунікації людей з порушеннями слуху та представників органів державної влади.
За інформацією Міністерства соціальної політики, майже два мільйони українців мають порушення слуху та внаслідок багатьох факторів, зокрема, техногенних, їх кількість зростає. І, якщо раніше порушення слуху найчастіше були вродженими, то нині збільшується частка порушень, набутих у дорослому віці. Приблизно 400 тисяч громадян сьогодні спілкуються жестовою мовою.
Завдяки проєкту «Почуй мене» людям з інвалідністю стане легше отримувати будь-які державні послуги.
Відтепер на сайті Мінсоцполітики розміщено спеціальний застосунок (вкладка «Почуй мене»), де можна скористатися послугами сурдоперекладача в режимі онлайн і отримувати відповіді на свої запити у вигляді відеолиста. Звернення оброблятимуться операторами «гарячої лінії» для людей з інвалідністю Урядового контактного центру, яка працює за номером 15-39.
Пілотний проєкт «Почуй мене» реалізується Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність».
Суть проєкту полягає у спрощенні процесу при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також у вигляді відео листа.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.
Для оформлення звернення на жестовій мові натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.
Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту.
Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.
Яку інформацію ви можете отримати:
- про субсидію від держави;
- про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
- про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
- як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
- про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
- як оформити грошові виплати при народженні дитини;
- про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.