Особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину
На час карантину особистий прийом громадян у центрах зайнятості обмежено. Одночасно в місцях надання послуг не може перебувати понад 10 осіб. Всі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення, надаються різними способами дистанційної комунікації.
Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають Заяву про надання/поновлення статусу безробітного та Заяву про призначення/поновлення допомоги по безробіттю у такі способи:
- у скриньку для кореспонденції, що розташована при вході до центру зайнятості;
- через електронну пошту центру зайнятості. Після подання заяв чекайте відповіді центру зайнятості.
На період карантину надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 244, якою внесено зміни до "Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 № 792).
Нарахування допомоги по безробіттю здійснюється без відвідування безробітним центру зайнятості у разі підтвердження ним телефоном наміру перебувати на обліку у службі зайнятості та отримувати допомогу по безробіттю й інші соціальні послуги, пов’язані з працевлаштуванням.
Отримуйте консультації щодо актуальних вакансій, допомогу у складанні резюме тощо. Фахівці центрів зайнятості продовжують підбирати для безробітних підходящі вакансії, пропонують підібрану роботу та проводять попередні узгодження з роботодавцями.
Пам’ятайте, що після закінчення дії карантину, необхідно у 10 денний термін відвідати центр зайнятості та надати оригінали документів.