Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Повідомлення
17.02.2022

___________________________
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

 

_______20222179495__________________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фрея-Агро», ЄДРПОУ 36771943

 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від  прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адоеса: 19500, Черкаська область, м. Городище, вул. Панфілова, б.94 А. Фактична адреса: Миколаївська область, Баштанський район, с. Добре, вул. Привокзальна, 36

 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[1].

Планована діяльність, її характеристика.

Планованою діяльністю передбачається реконструкція складу мінеральних добрив під виробничо-складський комплекс добрив за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Добре, вул. Привокзальна, 36. Основною технологією комплексу передбачається підготовка добрив до внесення в ґрунт з метою зручної в використанні форми шляхом грануляції та розчинення.

Технічна альтернатива 1.

На території комплексу вироблятимуть добрива органо-мінеральні універсальні рідкі “КАС – Актив”, добрива рідкі органо-мінеральні комплексіні “Фрея – Комплекс Актив” марки “А” (РКД) , марки “B”, та гранульовані органо-мінеральні добрива з готової сировини (закуплених органічних і мінеральних добрив) шляхом змішування готових компонентів. Передбачається встановити в виробничій (відремонтованій колишній складській) будівлі виробниче обладнання: готову закуплену лінію грануляції сипких компонентів та лінію змішування рідких туків (водного розчину карбамідно-амонійної суміші).

Технічна альтернатива 2.

Технологічний процес передбачає тільки розфасування та маркування готової продукції на території комплексу без виконання операцій змішування та грануляції.

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Територіальна альтернатива 1.

Планована діяльність передбачається в межах існуючого підприємства за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Добре, вул. Привокзальна, 36 в межах  орендованої земельної ділянки площею 4.2161 га (кадастровий номер: 4820680500:01:000:0549). Орендований майданчик представляє собою горизонтальну площадку для складування мінеральних добрив з підведеною інфраструктурою, а саме існуючими під’їзними шляхами, залізничною естакадою, складським приміщенням, адміністративно-побутовим та іншими приміщеннями господарського призначення. На проммайданчику також влаштовані пожводойми, система локальних очисних споруд, парк резервуарів для зберігання рідких міндобрив та спеціально виділений майданчик для тимчасового зберігання сировини та готової продукції. На території орендованої ділянки вже існує придбаний підприємством підходящий (з готовою залізничною гілкою) майновий комплекс, що не потребує значної перебудови.

Місце провадження діяльності територіально обумовлене оточуючою зоною земель сільсько-господарського призначення, максимально наближеною до місця реалізації продукції, наявністю автомобільних шляхів та залізниці, що сприяє оптимальним логістичним умовах доставки та відправки сировини та готової продукції. Територія благоустроєна, огороджена парканом та має спокійний рельєф.

Територіальна альтернатива 2.

Застосування альтернатив стосовно місця провадження планованої діяльності є недоцільним за рахунок відсутності в населених пунктах району інших придатних за площею незадіяних земельних ділянок несільськогосподарського призначення з належною інженерною підготовкою та будівлями, а саме інші населені пункти району не мають необхідної для діяльності залізничної інфраструктури.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає в зміцненні  агропромислового потенціалу на регіональному та державному рівнях за рахунок забезпечення аграріїв та населення сертифікованою продукцією з високими показниками якості. В результаті провадження планованої діяльності очікується збільшення надходжень у місцевий та державний бюджет за рахунок сплати підприємством податків; покращення економічного потенціалу регіону; створення нових робочих місць для населення із забезпеченням сучасних та безпечних умов праці.

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Планована виробнича потужність передбачає виробництво добрив органо-мінеральних універсальних рідких “КАС-актив” марки “А” ,“B”- 10000 т/рік, добрив рідких органо-мінеральних комплексних «ФРЕЯ-КОМПЛЕКС АКТИВ» марки «А» (РКД )- 5000 т/рік, гранульованих добрив - 20000 т/рік. Проммайданчик розташований в межах існуючого підприємства за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Добре, вул. Привокзальна, 36. Площа 4.2161 га, кадастровий номер земельної ділянки: 4820680500:01:000:0549. Підготовчі та будівельні роботи передбачають реконструкцію складського приміщення під виробничо-складський комплекс, монтаж та установку основного та допоміжного обладнання. Перелік обладнання лінії грануляції: завантажувальний бункер сульфату амонію – 4 кВт, 3 м3; дробарка – 30*2 кВт, 14-15 т/год; система дозування 2 кВт, 3м3/од.; фідер мікрокомпонентів  2,2 кВт, 1-3 т/год; дробарка - 18,5 кВт, 10 т/год; стрічкові конвеєри - 4 та 5,5 кВт, 1-15 т/год; черпакова норія – 2 од. по 5,5 кВт, 1-15 т/год; парогенератор - 13,5 кВт, 2 т/год; гранулятор – 18,5 кВт, 14-15 т/рік; підіймальний конвеєр – 5,5 кВт, 1-15 т/рік; скребковий конвеєр на рейковому ходу – 2*2,2 кВт, 1-2 т/рік; сушарка з повітродувкою 22+22 кВт, 1-15 т/рік; підіймальний конвеєр – 4 кВт, 1-15 т/рік; охолоджувач І стадії – 18,5 кВт, 10-15 т/рік; охолоджувач ІІ стадії – 15 кВт, 1-15 т/рік, сепараторі – 4*2 кВт, 10 т/год; дробарка – 15 кВт, 1-15 т/рік; підіймальні конвеєри – 4 кВт, 1-15 т/рік; черпакова норія – 5,5 кВт, 1-15 т/рік; стрічковий конвеєри – 7,5 кВт, 3 кВт, 5,5 кВт,  по 1-15 т/рік; машина для нанесення покриття – 7,5 кВт, 10-15 т/рік; стрічковий конвеєр - 30 кВт, 1-15 т/рік.

Виробництво карбамідно-амонійної суміші (КАС) представлено наступним обладнанням: насос К45/30а - 35 м3/год; накопичувальна ємність горизонтальна металева - 72 м3; котел 500 кВт марки WICHLACZ типу KW-CSN або Gefest-Profi U 500 кВт; насос марки К45/30а 35 м3/год; металеві горизонтальні нагрівальні ємності 23 м3; насос марки ВК1/16а - 3.6 м3/год; твердопаливний котел з трьома системами водопроводів, реактори – горизонтальні металеві ємності 45.9 та 53.69 м3, що мають по два якірних змішувачаі по 4 кВт кожний; кран мостовий однобалковий - 3.2 т,  приймальні бункери по 3 м3 кожний, ємність зберігання 72 м3; насос К45/30а - 35 м3/год. насос К50-32-125 - 12.5 м3/год; насоси ЦНСк60/60 по 60 м3/год; пластинчастий теплообмінник 500 кВт (друге кільце триконтурного колектора), резервний пластинчастий теплообмінник 200 кВт (третє кільце триконтурного колектора); насос омосу К50-32-125; вертикальні металеві накопичувальні ємності зберігання готової продукції 435 м3 кожна; насоси ЦНСк60/60 -  60 м3; абсорбер з пластиковою накопичувальною ємкістю.

Допоміжне обладнання представлено котельними для опалення адмінкорпусу та слюсарної майстерні, а також постами електрозварювання, газозварювання, газового різання металу, фарбування та заточувальним верстатом. Для проведення аналізів передбачається лабораторія. Навантажувально-розвантажувальні та транспортні роботи проводяться за допомогою автоназантажувачів, автотранспорту та залізниці. Для автотранспорту передбачено відкриту стоянку, вагони для доставки сировини та продукції на проммайданчик подаються за допомогою маневрового тепловозу.

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1.

При провадженні планової діяльності необхідним фактором є:

- дотримання обсягів дозволених викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел;

- дотримання дозволених рівнів еквівалентного та максимального рівня звукового тиску в процесі ведення діяльності;

- забезпечення допустимих рівнів соціального ризику та ризику впливу об’єкта на здоров’я та життя населення;

- проведення планової діяльності в межах відведеної земельної ділянки;

- дотримання вимог чинного санітарно – епідеміологічного законодавства.

При цьому враховуються екологічні, санітарно-епідеміологічні та містобудівні обмеження, які регламентуються наступними нормативними актами:

- «Нормативи граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел», затверджених Наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 27.06. 2006 р. під № 309.

- «Гігієнічні регламенти допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затвердженими наказом МОЗУ від 14.01.2020 р. №52, зареєстрованим у Мін’юсті 10.02.2020 р. за №156/34439).

- Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів, затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 р. № 173.

- ДСанПіН 145-11 «Державні санітарні норми і правила утримання територій населених місць» (затвердженими наказом МОЗ від 17.03.2011 р. №145, зареєстрованим у Мінюсті 05.04.2011 р. за №457/19195).

- ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».

- ДСН 3.3.6.037-99 «Санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку».

Щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

Щодо територіальної альтернативи 1.

Дотримання вимог чинного санітарно – епідеміологічного законодавства, а також протипожежних розривів між будівлями та спорудами

Щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалась, екологічні та інші обмеження планованої діяльності не встановлюються.

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

З врахуванням особливостей ділянки розміщення об’єкту для забезпечення безпечних умов функціонування передбачені наступні заходи:

- дотримання всіх санітарно-гігієнічних вимог щодо виробничих процесів, умов праці;

- уникнення негативного впливу на довкілля;

- забезпечення дотримання протипожежних вимог за рахунок відповідного інженерного оснащення комплексу;

- під’єднання об’єкту до інженерних мереж;

- забезпечення своєчасного вивезення будівельних та інших видів відходів з території об’єкта.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Інженерна підготовка території включає системне планування ділянки розміщення об’єкта та облаштування елементів під необхідні об’єкти для експлуатації системи інженерних будівель та споруд. Проведення лабораторних досліджень, екологічних розрахунків та обґрунтування у необхідному обсязі нових меж санітарно-захисної зони, згідно до п. 5.7 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом МОЗ України від 19.06.1996 р. за № 173, розробка Матеріалів обґрунтування достатності існуючого розміру санітарно-захисної зони та затвердження їх у встановленому законодавством порядку. Планована діяльність підприємства має здійснюватись з урахуванням вимог чинного законодавства.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалась.

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

- Клімат і мікроклімат: вплив відсутній. Зміни клімату та мікроклімату внаслідок діяльності об’єкта не передбачається.

- Повітряне середовище: в умовах проведення будівельних робіт здійснюватиметься незначний, короткотривалий, тимчасовий вплив. При експлуатації об’єкту передбачаються утворення викидів забруднюючих речовин від стаціонарних (місцевих витяжних вентиляцій та загально-обмінних припливно-витяжних вентиляцій від реакторів, дільниць дозування, засипання, змішування, фасування сировини та готової продукції, котельного устаткування, складів та резервуарів зберігання сировини, допоміжних матеріалів та продукції, а також допоміжного виробництва – котельні для опалення, мехмайстерня, лабораторія) та пересувних (робота автомобільного, залізничного транспорту, автонавантажувачів) джерел.

- Акустичне середовище: при проведенні підготовчих та будівельних робіт, а також при експлуатації об’єкта шумовий вплив можливий від роботи автотранспорту, спецтехніки, залізничного транспорту, роботи окремих вузлів обладнання.

- Геологічне середовище: вплив не передбачається.

- Ґрунти: можливий незначний, короткотривалий вплив під час будівельних робіт. При нормальних умов експлуатації об’єкту вплив на ґрунти зводиться до мінімуму.

- Водне середовище: на проммайданчику джерелом водопостачання передбачається існуючий місцевий водогін та привозна вода. Відведення господарсько-побутових стічних вод здійснюватиметься мережами внутрішньої каналізаційної системи у вигріб. Відведення поверхневих стічних вод (дощових і талих) забезпечується шляхом комплексного вирішення питань організації рельєфу і влаштування закритої системи водовідведення: водостоків, лотків з водоприймальними решітками, водовідвідної канави (система ЛОС). Також передбачається ЛОС промислової каналізації. Відпрацьовану технічну воду (аварійні зливи, промислові стоки) планується передавати спеціалізованим організаціям на утилізацію. На об’єкті не передбачається скид стічних вод безпосередньо у водоймища та ґрунтові води.

- Утворення відходів: передбачається утворення відходів від основного виробництва, допоміжного виробництва, життєдіяльності персоналу, а також при виконанні підготовчих та будівельних робіт. Утворені відходи передбачається збирати та передавати спеціалізованим організаціям з відповідними ліцензіями.

- Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: на середовище перебування, зміну та порушення видового різноманіття, а також шляхи міграції тварин і птахів експлуатація об’єкту не вчинить шкідливого впливу. Природні території та об’єкти ПЗФ, Смарагдової та екологічної мереж, курортної зони в безпосередній близькості до ділянки відсутні.

- Навколишнє соціальне середовище: вплив діяльності об’єкта передбачається як позитивний.

- Довкілля, здоров’я та умови проживання населення: передбачається вплив в межах доступних нормативних значень. Плановані технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства.

- Навколишнє техногенне середовище: вплив відсутній.

- Культурна спадщина: вплив відсутній. В районі розміщення комплексу відсутні пам’ятки архітектури, історії та культури.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1, крім впливу на повітряне середовище при експлуатації. Повітряне середовище: для технічної альтернативи 2 при експлуатації об’єкту передбачаються утворення викидів забруднюючих речовин від стаціонарних (місцевих витяжних вентиляці та загально-обмінних припливно-витяжних вентиляцій від дільниць зважування, дозування, розвантаження-завантаження та фасування готової продукції, складів та резервуарів зберігання сировини, допоміжних матеріалів та продукції, а також допоміжного виробництва – котельні для опалення, мехмайстерня, лабораторія) та пересувних (робота автомобільного, залізничного автотранспорту, автонавантажувачів) джерел.

щодо територіальної альтернативи 1.

Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля допустимі для облаштування об’єкту за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Добре, вул. Привокзальна, 36.

щодо територіальної альтернативи 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалась.

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).

Планова діяльність належить до першої категорії видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, відповідно ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» під № 2059 – VIII від 23.05.2017 р. до ч. 2:

- 6) хімічне виробництво, в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин; виробництво та зберігання наноматеріалів потужністю понад 10 тонн на рік.

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у відповідності з п. 2. ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» під № 2059 – VIII від 23.05.2017 р.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде отримання

Дозволу на виконання будівельних робіт,

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11, Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається

Державною інспекцією архітектури та містобудування України.

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України,  03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 35, тел. (044) 206-31-40; (044) 206-31-50, еmail: ovd@mepr.gov.ua, контактна особа: Котяш Лада Павлівна.

 (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше