Оголошується конкурс на посаду директора Баштанського ліцею «ТЕМП» Баштанської міської ради Миколаївської області
1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти
Баштанський ліцей «ТЕМП» Баштанської міської ради» Миколаївської області (скорочене найменування: Баштанський ліцей «ТЕМП»), що знаходиться за адресою: 56101, Миколаївська область, Баштанський район, місто Баштанка, вулиця Семена Бойченка,53.
2. Найменування посади та умови оплати праці
Директор Баштанського ліцею «ТЕМП» Баштанської міської ради Миколаївської області.
Посадовий оклад, доплати, надбавки встановлюються відповідно до постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів в коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організації окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.
3. Кваліфікаційнівимоги до директора ліцею відповідно до Закону
України «Про повну загальну середню освіту»
Директор ліцею призначається на посаду відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіти», Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти Баштанської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 30 липня 2020 року №13.
Призначення на посаду відбувається на конкурсних засадах строком на шість років (на два роки – для особи, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше).
Керівником ліцею може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу.
4. Поданнядокументів
Прийом заяв та документів здійснюється упродовж 30 днів з дня оприлюднення оголошення конкурсу за адресою: м. Баштанка, вул. Героїв Небесної Сотні,43, тел. 2-70-47.
Кандидати на вакантну посаду подають на ім'я начальника відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Баштанської міської ради заяву про включення їх до загального списку кандидатів на зайняття відповідної посади.
До заяви кандидат додає такі документи:
1) заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";
2) автобіографію та /або резюме ( за вибором учасника конкурсу);
3) копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
4) копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід'ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
5) документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
6) копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
7) довідку про відсутність судимості;
8) довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
9) мотиваційний лист, складений у довільній форми.
10) військовий документ про взяття на військовий облік (для чоловіків).
Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.
Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.
Приймання документів та надання інформації про конкурс здійснюється секретарем конкурсної комісії Альоною ГЕТМАНЧУК, bashtanka.osvita.otg@gmail.com або gospodarcha@gmail.com .
Перелік ситуаційних завдань для кандидатів на заміщення вакантної посади директора Баштанського ліцею «ТЕМП» Баштанської міської ради Миколаївської області
1. У педагогічному колективі неодноразово порушували питання необхідності обговорення проєкту річного плану закладу освіти. Педагоги скаржилися, що адміністрація сама планує, не цікавиться думкою колективу, який має цей план виконувати. Цього навчального року Ви вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи ліцею та складання річного плану на наступний навчальний рік. Запропонуйте модель колективного обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Доведіть її ефективність. У чому, на Вашу думку, полягає роль керівника, як управлінця персоналом відповідно до нової моделі управління людськими ресурсами в системі освіти?
2. Учитель закладу освіти систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча закладу освіти . Директор закладу знає не тільки про погану роботу вчителя, але й про те, що завуч не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з учителем, фактично заохочує його недобросовісність чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання завуча, начебто немає: покараним повинен бути вчитель. Але водночас директор закладу освіти усвідомлює, що в поганій роботі вчителя є значна частка вини завуча. Які дії директора закладу освіти ? Кого ж варто більшою мірою покарати?
3. У закладі освіти виникла надзвичайна ситуація (пожежа, закладення вибухового пристрою, виявлення невідомого предмета тощо). Які дії директора закладу після отримання повідомлення про надзвичайну ситуацію?
4. Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора закладу освіти за порадою. Які дії директора закладу освіти ?
5. Делегація від батьків другокласників звернулась до директора закладу освіти з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, органів місцевого самоврядування. Які дії директора закладу освіти ?
6.Педагог досить авторитарно проводить уроки, при цьому рівень навчальних досягнень учнів досить невисокий. Спілкуючись з колегами в учительській він ставить питання: «Не розумію, що мені робити зі своїм класом! Мене не слухають на уроці, не бажають виконувати планові завдання!». Які можуть бути дії в цьому випадку керівника закладу освіти?
7. До директора закладу освіти прийшов батько четвертокласника, який серед учителів має репутацію недисциплінованого учня. Батько скаржиться директору закладу освіти на те, що класовод не об’єктивно ставиться до його сина та постійно провокує його, навмисне говорячи про нього негативні речі. Як повинен себе вести директор закладу освіти із батьком та які міри повинен прийняти у вирішенні цього питання?
8. Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Вчитель початкових класів працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора закладу освіти з проханням не змінювати вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора закладу освіти ?
9. Кінець серпня. У кабінет директора закладу освіти приходить 15 учнів 10 класу (всього у класі 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Юлію Петрівну, а Марію Іванівну (у минулому році на паралелі три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора закладу освіти ?
10. На класних батьківських зборах 3-го класу, класний керівник запропонувала провести ремонт класної кімнати. Батьківським активом було підтримано дане рішення. Крім того, було вирішено закупити нові парти для дітей та відеопроектор. 5 батьків з 28 з даним рішенням не погодилися і відмовилися здавати кошти
Через два тижні після батьківських зборів до Вас, як до керівника, звернулися 2 батьків дітей, які не погодилися здавати кошти з заявою про те, що у класного керівника упереджене ставлення до їх дітей, дітям занижуються оцінки.Якими мають бути дії директора закладу освіти ? Запропонуйте свій варіант розв’язання психолого-педагогічної ситуації.
11. У колективі працює педагог, який успішно виконує свої посадові обов’язки, але при цьому негативно впливає на загальну дружню атмосферу в колективі.Які, на Вашу думку, повинні бути при цьому дії керівника?
12. Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок травмує себе, вчителька і медсестра вимушені тримати його, щоб він не причинив в подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора закладу освіти з причини фізичного насилля педагогів над його дитиною.
13. До директора закладу освіти звернулися батьки учениці 8 класу з тієї причини, що однокласник їхньої дочки виставив у соцмережі відео, на якому зафіксоване її побиття іншими учнями. Якими мають бути дії директора у такому випадку?
14. Територія закладу освіти не ізольована від міста. Як результат – на території закладу відпочивають мешканці міста, розпивають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак. Яким чином адміністрація закладу освіти може домогтися порядку на території закладу освіти?
15. Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?
Питання для складання іспиту кандидатів на посаду директора
Баштанського ліцею «ТЕМП» Баштанської міської ради Миколаївської області
- Що таке автономія закладу освіти?
- Що визначає стандарт освіти?
- Хто схвалює стратегію розвитку закладу загальної середньої освіти і річний план?
- Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?
- Чому сприятиме профільна школа академічного спрямування?
- Хто здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти?
- Хто вибирає вид, форму та суб’єкта підвищення кваліфікації?
- Який документ видається учневі щороку при переведенні його на наступний рік навчання?
- На підставі чого визначається потреба учня з особливими освітніми потребами в індивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані?
- Що необхідно забезпечити для досягнення мети Концепції?
- Хто є учасниками освітнього процесу?
- Хто забезпечує організацію освітнього процесу в закладі освіти?
- Якою є норма педагогічного навантаження вчителя на одну тарифну ставку?
- Хто дозволяє проводити громадський нагляд (контроль)?
- Шляхом чого відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року передбачається здійснити розв’язання проблеми?
- Яка освіта вважається спеціалізованою?
- Хто може бути засновником закладу?
- Хто затверджує посадові інструкції працівників закладу загальної середньої освіти?
- Що є підставою для утворення групи продовженого дня в закладі загальної середньої освіти?
- Перехід до чого передбачає реформування структури загальної середньої освіти?
- З якою періодичністю проводиться інституційний аудит закладу загальної середньої освіти?
- Хто здійснює управління закладом освіти?
- В якому розмірі держава забезпечує виплату педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки?
- Хто проводить внутрішній моніторинг якості освіти?
- Розроблення яких державних стандартів загальної середньої освіти передбачає реформування змісту загальної середньої освіти загальної середньої освіти?
- До яких документів заклад освіти зобов’язаний забезпечити відкритий доступ на своєму веб-сайті?
- Що належить до обов’язків батьків здобувачів освіти?
- За якої умови допускаються реорганізація та ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості?
- Які роки навчання охоплює адаптаційний період базової середньої освіти?
- Скільки етапів в реалізації Концепції?
- Якими документами визначається обсяг автономії закладів освіти?
- Хто укладає строковий трудовий договір (контракт) з обраним (призначеним) керівником закладу освіти?
- На який строк укладається трудовий договір із особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше?
- Хто виготовляє свідоцтва про початкову, базову середню та повну загальну середню освіту (їх бланки)?
- Згідно з реформою загальної середньої освіти випускник нової української школи — це…
- Які ви знаєте види автономії закладів освіти?
- Які категорії дітей забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням у державних і комунальних закладах освіти?
- Які внутрішні структурні підрозділи можуть функціонувати у складі закладів загальної середньої освіти?
- Якою є мінімальна наповнюваність класу державного, комунального закладу загальної середньої освіти?
- На чому повинні ґрунтуватися державні стандарти загальної середньої освіти?
- На кого покладається відповідальність за організацію харчування учнів у закладі загальної середньої освіти?
- За рахунок яких коштів здійснюється оплата праці вихователів груп продовженого дня в закладі загальної середньої освіти?
- Що є метою Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року?
- Хто здійснює державний нагляд (контроль) у сфері освіти?
- Скільки рівнів має повна загальна середня освіта? Назвіть їх.
- Якими документами визначаються повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти?
- Які органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?
- Яким є розмір педагогічного навантаження асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти?
- Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?
- Очікувані результати щодо реалізації Концепції.
- За рахунок яких коштів здійснюється фінансування здобуття повної загальної середньої освіти?
- Яким є розмір щомісячної доплати педагогічному працівнику, який пройшов сертифікацію?
- Якими є наслідки для педагогічних працівників стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності?
- Що належить до установчих документів закладу загальної середньої освіти?
- Реалізація Концепції здійснюється протягом……. років.
- Які особи визнаються особами з особливими освітніми потребами?
- Яка періодичність проходження атестації педагогічним працівником?
- Які діти обов’язково зараховуються до комунального закладу освіти для здобуття початкової та базової середньої освіти?
- Що визначає індивідуальна програма розвитку?
- Яка проблема відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року потребує розв’язання?
- Що належить до прав суб’єктів громадського нагляду (контролю)?
- Яким орган є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти?
- Хто приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти?
- За якими закладами загальної середньої освіти не закріплюється територія обслуговування?
- Які ключові компетентності визначені в Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року?
- Хто визначає структуру і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними?
- За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?
- На основі якого документа розробляється освітня програма?
- Що є підставою для утворення інклюзивного класу в закладі освіти?
- Реалізація Концепції здійснюється за рахунок коштів….
- У якій формі проводиться підсумкова атестація здобувачів освіти згідно з Державним стандартом початкової освіти?
- В якому статусі заклад освіти не може діяти як суб’єкт господарювання?
- Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?
- Хто здійснює контроль за виконанням освітніх програм у закладі?
- Обсяг фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів, необхідних для реалізації Концепції, визначається….