Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до списку

Шановні військовослужбовці та члени їхніх сімей!

08.01.2025
Важливо знати, що ви не одні. Гаряча лінія Командування Сил територіальної оборони ЗСУ працює для вас щодня! Ми тут, щоб вислухати вас і допомогти вирішити будь-які питання, що вас турбують.
📞 Телефонуйте за номером: 0 800 507 028
🕗 Час роботи: з 8.00 до 20.00
З моменту відкриття гарячої лінії у лютому 2022 року ми прийняли понад 100 000 дзвінків. Кожне ваше запитання важливе для нас, і ми прагнемо підтримати кожного з вас!
Не соромтеся звертатися — ми поруч! 💪❤️
📲Також нагадуємо, що в тестовому режимі працює інформативний чат-бот у застосунку Signal для військовослужбовців та членів їх родин за номером +380631087206.
👉Чат-бот містить важливу інформацію, зібрану на основі існуючої нормативно-правової бази та звернень військовослужбовців. Ви також можете залишити свої запити, які будуть опрацьовані в термін, визначений чинним законодавством України.
На зображенні може бути: текст
❗Повідом про корупційний злочин
👉 Якщо Ви хочете повідомити про корупційні правопорушення, або такі, що з ними пов’язані, у Силах територіальної оборони ЗСУ – можна зробити це через форму на нашому сайті - https://tro.mil.gov.ua/dobrochesnist-ta-zapobigannya.../ або шляхом звернення на електронну адресу:
📨 gvk.tro@post.mil.gov.ua.
Окрім цього, звернення приймаються за спеціальною гарячою лінією:
📞 +38 067 263 44 87
🔶Звернення щодо порушень військовослужбовцями антикорупційного законодавства слід подавати за наявності обґрунтованого переконання, що надана інформація є достовірною.
🔸Звернення будуть розглядатися уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції Командування Сил територіальної оборони ЗСУ згідно з вимогами законодавства.
🔷Заява має містити інформацію про конкретну особу та фактичні дані, які можуть бути перевірені, а також підкріплені докази скоєного правопорушення.
🔹Такі повідомлення можуть бути надіслані без зазначення авторства (анонімно). Але в такому випадку така заява не може розглядатись як звернення громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», а тому може залишитись без відповіді.
❓Якщо у вас є інші питання, що не стосуються корупційних злочинів, просимо звертатись на номер нашої гарячої лінії: 0 800 507 028
 
‼️До уваги родин звільнених з полону Захисників та Захисниць, ветеранів та цивільних українців, що пережили тортури під час перебування в полоні чи в окупації.
➡️ На сайті Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими в розділі “Родинам” з’явилася інформація про онлайн-платформу комплексної підтримки людей “Вільний степ”.
👉 На сторінці платформи зібрані дані та контакти профільних організацій, фахівців та сервісів для ефективної соціальної, юридичної, психологічної та медичної допомоги українцям, які пережили полон та окупацію.
Можливо, це зображення (текст)
‼️ Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими звертає увагу: прийом відвідувачів проводиться за попереднім записом.
☝ Попередній запис дозволяє уникнути стояння в черзі, а консультантам дає можливість підготуватися до зустрічі та отримати всю необхідну інформацію заздалегідь.
📌 Якщо близька вам людина потрапила у полон або зникла безвісти, звертайтесь по допомогу до найближчого до вас регіонального представництва Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими.
👨‍👩‍👧‍👦 Записатися на прийом можна за телефонами (лінія працює у робочі дні з 9:00 до 17:00):
🔹 Консультаційний центр Східного регіону (Харківська, Луганська, Донецька, Дніпропетровська, Запорізька, Полтавська, Сумська області) – м. Харків, вул. Космічна, 21
☎️ 0 800 300 176
🔹 Консультаційний центр Південного регіону (Миколаївська, Одеська, Херсонська, Кіровоградська області) – м. Миколаїв, вул. Нікольська, 37
☎️ 0 800 200 202
🔹 Консультаційний центр Центрального регіону (Вінницька, Хмельницька, Чернівецька, Черкаська, Житомирська області) – м. Вінниця, вул. Театральна, 15
☎️ 0 800 200 606
🔹 Консультаційний центр Західного регіону (Львівська, Закарпатська, Івано-Франківська, Волинська, Рівненська, Тернопільська області) – м. Львів, вул. Коперника, 17
☎️ 0 800 300 541
🔹Громадська приймальня Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими у м.Києві (Київська, Чернігівська та інші області України)
☎️ 0 800 300 529
 
‼️ Доступне протезування: як отримати протез в Україні?
➡️ Важлива та корисна інформація для тих, хто визволений з ворожої неволі та потребує протезування.
🔹 Протезування в Україні - безоплатне
🔹 Для отримання якісного протеза не потрібно чекати встановлення інвалідності
🔹 Після отримання направлення можна самостійно обрати протезне підприємство, яке виготовлятиме протез
☝️Хто має право на протезування? Які документи потрібні? Як та куди подати заяву на протезування? Скільки часу чекати на виготовлення протезу? На ці та інші важливі питання, ви можете отримати відповідь за посиланням: https://www.msp.gov.ua/news/23648.html
На зображенні може бути: 1 особа, щітка для волосся та фен
📢 Лікування за кордоном для військовослужбовців
Ви маєте право пройти лікування або реабілітацію за кордоном відповідно до чинного законодавства (Постанова КМУ №411 від 05.04.2022, Наказ МОЗ №574 від 05.04.2022, Постанова КМУ №361 від 21.04.2023).
🔍 Як діяти:
1️⃣ Проконсультуйтесь із лікуючим лікарем, чи відповідаєте ви критеріям для лікування за кордоном.
2️⃣ Отримайте направлення на медогляд ВЛК для визначення потреби в лікуванні:
👉від начальника лікарні (якщо ви перебуваєте на стаціонарному лікуванні);
👉від командира військової частини чи ТЦК та СП (якщо перебуваєте у військовій частині або на обліку).
3️⃣ У разі позитивного рішення лікарня підготує пакет документів, включаючи:
👉згоду на лікування за кордоном - http://surl.li/pizeiw;
👉виписку з медичної карти;
👉висновок про необхідність лікування за кордоном - http://surl.li/jmjzos.
4️⃣ Лікарня передає документи до вашого державного органу, який входить до сектору безпеки та оборони (наприклад, командування Медичних сил ЗСУ).
5️⃣ Міністерство охорони здоров’я України здійснює запит до приймаючої країни та організовує транспортування й перебування.
💡 Важливо:
🔹Лікування, транспортування та перебування, за потреби, супроводжувальної особи оплачуються країною, що приймає.
🔹Супровід надають закордонні дипломатичні установи України.
🔹Для додаткової інформації звертайтесь на пошту medevacukraine@gmail.com.
👉 Детальніше про Шлях пораненого читай тут:
 
На зображенні може бути: текст
Лікування в приватному медичному закладі: що потрібно знати
💡 Ти маєш право лікуватися у приватному закладі охорони здоров’я, якщо:
✔️ Отримано погодження командира військової частини.
✔️ Послуги надаються безкоштовно (оплачуються закладом або в рамках Програми медичних гарантій НСЗУ) або оплачені тобою особисто.
🔍 Твої дії:
1️⃣ Отримай гарантійний лист
Це документ від приватного закладу, який підтверджує безкоштовне надання послуг та забезпечення розміщення, харчування і санітарно-гігієнічних потреб.
Зразок гарантійного листа дивись тут http://surl.li/fqkizf
2️⃣ Напиши рапорт на командира військової частини:
Рапорт подай особисто або через мобільний додаток Армія+ 👉 https://aplus.mod.gov.ua/.
Опиши суть питання, обставини та додай:
🔹 Гарантійний лист від приватного закладу.
🔹 Особисте зобов’язання оплатити послуги, якщо ти покриваєш витрати самостійно.
Зразок рапорту доступний тут http://surl.li/zlydnk.
3️⃣ Отримай погодження начальника медичної служби військової частини.
4️⃣ Отримай направлення на лікування
Це документ на стаціонарне лікування до приватного закладу, підписаний командиром військової частини.
📌 Пам’ятай: Уточнюй умови надання послуг безпосередньо в медичному закладі. Дотримання процедури — запорука отримання якісної допомоги без зайвих складнощів.
🇺🇦 Твоє здоров’я — наша спільна цінність. Дій відповідально!
Детальніше про Шлях пораненого читай тут 👉 https://turbota.mil.gov.ua/dovidnyk-poranenogo
На зображенні може бути: текст
 
 
 
 
2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше