До уваги страхувальників!
Нещодавно Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання повідомлень про виплату коштів страхувальниками застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/
Користувачам-страхувальникам, які зареєструвалися на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку:
- переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
- сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до підсистеми ЕРЛН.
Для цього необхідно:
- в розділі «ЗАЯВА-РОЗРАХУНОК» на порталі ПФУ обрати необхідну «заяву-розрахунок»;
- натиснути кнопку «СТВОРИТИ ПОВІДОМЛЕННЯ»;
- в повідомленні за необхідності відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
- внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
- після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
- ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ;
- в розділі «ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ» переглянути повідомлення та його статус.
Нагадуємо страхувальникам, що після отримання коштів за страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності від Пенсійного фонду України потрібно у встановлені терміни здійснити виплату застрахованим особам коштів та протягом місяця з дня проведення таких виплат надіслати повідомлення встановленої форми про проведення таких виплат.
Зверніть увагу!
У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування, фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області здійснюють перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.