Відкриття сервісного центру
Детальніше про проект
За фінансової підтримки уряду Німеччини на базі медичних закладів Баштанської громади запрацював кол-центр з навченим персоналом та відділом сервісу і комунікації.
Звернувшись до кол-центру можна вирішити багато питань:
- Дізнатися графік роботи всіх лікарів закладу;
- Отримати інформацію про онлайн запис до вузького спеціаліста;
- Інформацію про те де і в який час можна здати аналізи та якнайшвидше пройти всі необхідні обстеження;
- Інформацію для пацієнта про підготовку перед проходженням УЗД, фибро- та гастроскопії;
- Інформацію про безкоштовні послуги та ліки за програмою медичних гарантій;
- Перелік документів для отримання довідок;
- Адреси та номери телефонів поліклініки та відділень;
- Інформацію щодо наявності вакцини;
- Інформацію про взаємозамінних лікарів;
- Будь який дзвінок, навіть “Мені просто запитати”, не залишиться поза увагою.
Ключові етапи (віхи)
ініціювання, організація