Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Консультуємо, мотивуємо, навчаємо

Новини
18.02.2021

У сучасних умовах філософія діяльності служби зайнятості змінюється. Трансформація державної служби зайнятості як провайдера послуг на ринку праці спрямована на провадження сервісно-орієнтованої діяльності, спрямованої на задоволення запитів і очікувань клієнтів.

Реалізуючи державну політику у сфері зайнятості, служба зайнятості першочергово забезпечує рівні можливості у реалізації права громадян на працю, мотивує до легальної та продуктивної зайнятості, сприяє підвищенню професійного рівня населення та ін.

До переліку заходів, що сприяють зайнятості населення, віднесено професійну орієнтацію.

Усвідомлюючи негативні наслідки безробіття для розвитку національної економіки, все більшого поширення набувають заходи не тільки по зниженню його рівня, а й превентивні заходи.

Однією з форм інформування та консультування громадян, що звернулись до служби зайнятості, є проведення групових заходів.

Служба зайнятості відповідно до нормативних підходів своєї діяльності надає послуги усім соціальним групам населення та віковим категоріям осіб за їх зверненням. В основі сучасної технології надання послуг клієнтам є індивідуалізований підхід до виявлення і задоволення їх потреб. Використовуючи результати профілювання, особа, яка звернулась до центру зайнятості, спільно з кар’єрним радником визначає перелік заходів щодо працевлаштування, у тому числі і відвідування групових заходів. Формування такого плану має відповідати критеріям доцільності, наступності та послідовності.

Групові послуги можуть мати інформаційно-роз’яснювальний, консультаційний, навчальний (навчально-пізнавальний), мотиваційний, діагностичний характер. Базовий перелік інформаційно-консультаційних та профорієнтаційних заходів для населення формується Державним центром зайнятості. Регіональні служби зайнятості здійснюють координацію роботи з планування та проведення цих заходів.

Основними видами проведення заходів є семінари та тренінги. На сьогодні клієнти служби зайнятості залучаються до участі у цих заходах відповідно до індивідуальних рекомендацій кар’єрного радника. В той же час будь-яка особа, яка бажає відвідати ці заходи, може скористатись цим правом.

За більш детальною інформацією звертайтесь до найближчого центру зайнятості. Телефон Баштанської районної філії Миколаївського обласного центру зайнятості 2-77-01.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше